mitt och dessie bråk, en liten sak blev stort

Det började med att vi bråkade om ett par skor. För att hon hae förstört klacken på mina nya kalckskor och tappat bort mina andra. Precis dagen innan nyår, så jag ville ha på mig hennes klackskor som var hemma hos mig. För att jag hann inte köpa nya dagen innan. Men hon sa nej, och jag sa att jag ville ha på mig dom. Men jag fick inte, så jag sa men då behöver du inte följa med på nyårsfesten. Sen kort efter det så blev vi kompisar, och hon lovade att komma hem till mig kl 7-8 på morgonen. Så jag var vaken hela natten för hennes skull, sen så kom hon inte. Och då fick jag för mig att jag inte hade tid med henne. För att hon svärde att komma hem till mig, och så vaknar jag av att cristina kommer hem till mig. Och övertalade mig om att Dessie inte skulle följa med. Så jag sket i henne för hon hörde inte av sig, så jag gick ut och träffade Melissa och vi åkte till flempan och köpte vin. Och drog vidare till gullmarsplan och träffade Nicolette och moatoa, så tog vi bussen vidare till gullmarsplan och då ringde jag till Dessie, för att jag kände mig lite dum. Då sa han på ett "otrevligt" sätt. Nej tyvärr jag ska vara med Paulina F, och henne har jag liiiite svårt för. Sen så gick det ett par dagar, och så såg jag att paulina hade min tröja på sig¨på nyår. Och då dampade jag, jag vet inte varför. Men om jag får säga det själv så är jag ganska konfliktsugen. Och så började vi bråka om saker, och då ringer dessie till mig och säger. "jag kommer hem till dig nu, lägg alla mina saker utan för dörren, så får du alla dina". Men jag gjorde inte det, och som tur var det. För att hon tänkte "blåsa" mig eller vad man ska säga, för att hon hade inte med sig ngt som var mitt. Och det gjorde mig också sur, sen så skickade hon folk på mig. Och gick runt och hittade på en massa saker, men iallafall så stog hon dära skit bitchigt hemma hos mig och höll huvudet högre upp, bara för att en "blatte" sussi- så sa hon du är en orre och jag vet inte vad, och hon utnyttjade sitvationen för att hon vet att min pappa hör dåligt och att jag inte kunde göra något då. Sen så stog hon och sa " du är wannabe mig, du användeer rosa läppstift" och en massa skit. Sen så gick hon, och det första hon gjorde var att åka in till stan och våga snacka skit och vara kaxig för att hon hade marija maria och sussi bakom henne. Hon sa att jag bröjade gråta och att min pappa slog mig, när han egentligen bara tog tag i mig för att jag inte skulle hoppa på henne medans hon stog med näsan upp i vädret. Sen så lite senare på kvällen så srev hon i sin blogg att det var jag som hade gjort stocholmsfjortisaar.blogg.se . Och nej det var inte jag som gjorde den, då skrev hon bland annant " paow däckar på en. hon drack en innan sbn och spydde. Omg jag känner typ inye ens av 4 st 7or ?" Och det gjorde mig ännu surare. Så skrev hon en väldans massa skit om mig, och så såg jag att hon hade börjat skriva med en kille jag gillade förut. Och dom flesta vet nog vem han är så jag undviker att nämna hans namn. Och där drog hon min gräns, och eftersom jag visse att pontus var "lätt på foten" så tog jag all chanser och var redo att sjunka hur lågt som helst. Så jag åkte hem tilll hnm och hade sex, det var bara för att jävlas mot dessie och jag sjönk riktigt jävla lågt. Jag syftade att säga det dirket så att det skulle svida, men då träffade jag killen jag precis hade "släppt" eller vad man säger. I gullmarsplan, och sa att han saknade mig och grjer. Och så dum är jag och går på det. Så jag kände betydligt mera ångest en innan, så jag sa ingenting till Dessie. Och i börajn så var den enda personen som visste om det Jenoa. Hon sa inte till ngn, det var jag som sa det ngra av mina närmaste vänner. Sen så började jag smått umgås med dessie, och vi blev kompisar. Och jag vilel berätta det hela tiden, men jag vågade inte. För jag skämdes så jävla mycket, sen så bet jag ihop och sa det efter en halv vodka. Hon blev ledsen som fan, och jag mådde dåligt så jag gick hem. Och sen det första hon gör är att gå till mitt x som jag har vart tsm med i 3 månader, och hon vet hur jobbigt vi har haft det, Och han är den enda killen jag älskat. Även om jag inte bryr mig så mycket om hnm nu, så gör man endå inte så. Det bevisar bara på att hon kan sjunka lägre en mig, och det enda hon har att skylla på är att "jag och aspbacke var tsm i 5 timmar". Vet inte om jag ska skratta eller gråta, men ja jag har sjunkit lågt och är omogen. Men sex är sex det betyder ingenring, vänskap är vänskap. att ha sex eller strula spelar ingen roll. Med faktum är att hon strulade med en kille jag var tsm med i 3 månader, och började skriva och ljuga till killen jag gillade förut. M du är snäppet under en mig bruden.


Kommentarer
Postat av: anonym

bra jobbat! du är sämst på att stava och vet inte när man ska sätta punkt! kanske skulle ansträngt dig lite i skolan ändå istället för att suga snorre

2009-01-19 @ 15:08:05
Postat av: anonym

Bra jobbat! Du är sämst på att stava och vet inte när man ska sätta punkt! Du kanske skulle ha ansträngt dig i skolan ändå , istället för att suga kuk.

2009-01-19 @ 15:10:21
Postat av: NÄRA VÄN

nej paulina det är du som gjort fel ! SEX ÄR MYCKET VÄRRE , STRUL ÄR FAN INGENTING DET GÖR MAN FAN NÄR SOM HELST OCH NÄSTAN MED VEM SOM HELST! DÅ VISAR MAN SIG FAN IN NAKEN OCH STRULAR FETTET AV SIG OCH TYP SUGER AV KILLEN OCH ALLT , SÅ JÄÄVLA FITTIGT AV DIIIG ! JAG ÄR LUUUUNGT PÅ DESSIES SIDA JUST NU ÄVEN OM JAG GILLAR DIG MERA !

2009-01-19 @ 15:10:29
Postat av: NÄRA VÄN

EN LITEN SAK ? HON VAR KÄR I HONOM NÄR DU GICK OCH KNUPPA UPP HONOM

2009-01-19 @ 15:11:38
Postat av: bebo

haha DU sjönk lägre än dessie, lungt!

2009-01-19 @ 15:12:29
Postat av: Herregud.

kan inte göra ngt annat än att bara skratta åt er -HAHAHAHAHAHAHAHAHA så jävla frütch.

2009-01-19 @ 15:12:47
Postat av: Anonym

eehm hon ligger snäppet över dig spelar ingen roll om hon gjorde det efter dig, du hade fortf knullat med honom och hon var askär i honom !

2009-01-19 @ 15:13:57
Postat av: <3

Paow helt rätt! Dessie är en äcklig ful fjortis det var helt rätt av dig. alla hatar dessie så deet är lungt. du är bäst.

<333333333

Skit i vad andra säger, dessie är en jävla ful fjortis fjolla okej

2009-01-19 @ 15:14:28
URL: http://<3
Postat av: <3

Paow helt rätt! Dessie är en äcklig ful fjortis det var helt rätt av dig. alla hatar dessie så deet är lungt. du är bäst.

<333333333

Skit i vad andra säger, dessie är en jävla ful fjortis fjolla okej

2009-01-19 @ 15:14:38
URL: http://<3
Postat av: emmao

vad heter den där dessies blogg då? :)

2009-01-19 @ 15:16:43
URL: http://roligaruly.blogg.se/
Postat av: A

Jag vet inte vad jag ska tycka men tycker jag någonting så verkar du vara lite mer normal än den där äckliga fjortisen dessi. Jag har träffat henne ett par gånger på fester och stackare, hon vet inte vad folk säger om henne bakom ryggen på henne..

2009-01-19 @ 15:25:01
URL: http:// justfear.blogg.se/
Postat av: A

Jag vet inte vad jag ska tycka men tycker jag någonting så verkar du vara lite mer normal än den där äckliga fjortisen dessi. Jag har träffat henne ett par gånger på fester och stackare, hon vet inte vad folk säger om henne bakom ryggen på henne..

2009-01-19 @ 15:25:09
URL: http:// justfear.blogg.se/
Postat av: Anonym

Im on your side ! dessie har mkt sämre anledningar att vara sur, förutom det där med sex delen då..

2009-01-19 @ 15:28:06
Postat av: jenny

du är otroligt patetisk

2009-01-19 @ 15:39:07
Postat av: J

de va taskigt av dej att först bli vän med henne och inte säga något ! du skulle ah sagt på en gång att du hade druckit och bara va dum i huvet och du hade så fucking dåligt samvete ! ! ! men jag har alltid gillat dej mera en dessie , men dessie har jag känt och hon va lika fittig då ! när jag började läsa din blogg , så gillade jag den mycket mycket mera ! love love love !

2009-01-19 @ 15:42:17
Postat av: HA-HA

asså att folk ens bryr sig om deras bråk?

"ASSÅ JA STÅR PÅ HENNES SIDA O LALALALA" fan sköt ert egna liv, båda är patetiska som bygger upp bråket än att lösa det ELLER att bara låta varandra vara. Men ni är tydligen inte ens födda? fucktards.

2009-01-19 @ 15:46:04
Postat av: Anonym

Har ni börjat bråka igen?



ps. du har inte mvg i svenska , som du sa

2009-01-19 @ 15:54:44
Postat av: Anonym

paulina f hade inte ens på sig din tröja din äckliga smutsfitta

2009-01-19 @ 16:03:02
Postat av: Anonym

ni båda är helt puckade, iaf i detta läget. vafan? hur självisk och svartsjuk är man inte om man går och har sex eller strular upp den andres.. även om det ena är värre än det andra spelar det ingen roll. ni borde skärpa till er och skaffa ett lite mer meningsfullt liv! försök förlåta varann och försök börja om på nytt, för ni båda är faktiskt bra vänner egentligen. annars kommer ni bara göra situationen värre, och till småningom bli hatade av alla era så kallade 'vänner' tänk ni har bara ett liv, varför göra en sån stor sak av det, håll det för er själva i stället för att låta 1000 tals människor läsa om det och hata er och tycka ni är jävligt omogna. gör nått åt det säger jag bara! skaffa ett liv du vill leva!

2009-01-19 @ 16:37:04
Postat av: Anonym

eyy alla ni som skriver chock långa texter & grejer hur fan pallar ni jag palla iaf inte läsa så skriv ba en rad ellä nått idjuuuter

2009-01-19 @ 16:44:41
Postat av: Anonym

vådå? det är kanske än av ens närmaste vänner, då vill man väll kanske uttrycka sig lite mer. så varför bry sig om nån skriver långa eller korta kommentarer, tönt.

2009-01-19 @ 16:59:05
Postat av: erica

jag håller med justfear.blogg.se ..

blogga mer paulina! kram

2009-01-19 @ 17:00:58
URL: http://teasteme.blogg.se/
Postat av: Jesper.

HAHAHAHAHHAHAA PINSAMMA JÄVLA IDIOT XD

2009-01-19 @ 17:03:59
Postat av: eran vän

Hahah Det rä du som har gjort fel idiot. Du knulla han som Desiree är kär i medans hon bara strulade med killen du inte har gillat på 3-4 månader? Asso snälla Paulina, Skärp dig. Du vet sjävl att Dessie är en bättre vän än dig och att hon är och kommer alltid att vara mera omtyckt.

2009-01-19 @ 17:06:52
Postat av: Anonym

jag förstår fan inte hur du kan öppna dig om en sån här stor sak för tusen tals pers du e fan sjuk.

om jag hade gjort det du hade gjort hade jag trängt in mig i ett hörn bett på mina bara ben om min väns förlåtelse och jag vet inte vad. Framför allt skulle jag skämmas över att säga det till någon.. Dessie har aldrig skunkigt lägre än dig. snälla lägg bara ner det här du är PINSAM

2009-01-19 @ 17:10:24
Postat av: Irre

sorry honey.

men man är INTE med sina vänners ex/strul/lovers!

även om ni var ovänner.



ni kunde kommit överens om skorna på ett helt annat sätt...hon kunde ha betalt tillbaka med pengar, ya know.



jag hade en polare förr som levde för att få alla att hata mej LÅNGT efter jag dumpat henne, o när hon låg med en ex-crush bara för att få mej svartsjuk vilket hon inte lyckades för jag hade ändå sagt upp kontakten med honom långt innan



o vad jag tror så håller tonåringar på såhär! Jag e inte ens i närheten av 16 el 18.



men jag tror att ni kommer vakna upp om 10 år o undra vad fan ni sysslade med..........

just nu spelar det ingen roll (för vem bryr sej när man e 16?) men sedan....



du gjorde iaf FEL!

så att klaga på dessie efteråt att hon var med ditt ex e lite långsökt..........

2009-01-19 @ 17:15:53
Postat av: Wraith

Ni är de äckligaste fenomen på denna jord. Peace.

2009-01-19 @ 17:34:20
URL: http://wraith.blogg.se/
Postat av: 2 cool 4 you BEATCH!!!!!!!!!

Det var taskigt att bara gå och sa sex med honnom iallfall mot dessie.Vad fan du kanske skulle tänka lite innan du gör något och dessutom är sex en ganska stor sak igem förelse med att strula.SEX fan dig du kan ju fan bli utsatt för saker vaddå ingentig?SO FUCKING WRONG stackars dessi som haldrig har haft sex med honnom ska få lida med det hära hela sitt liv :O

Och du ska skämmas mera, du borde ångra dig som fan. Kankse borde du ta ut kuken från munnen och bli bättre på att sätta pungter och så.

2009-01-19 @ 17:34:57
Postat av: Anonym

Det var taskigt att bara gå och sa sex med honnom iallfall mot dessie.Vad fan du kanske skulle tänka lite innan du gör något och dessutom är sex en ganska stor sak igem förelse med att strula.SEX fan dig du kan ju fan bli utsatt för saker vaddå ingentig?SO FUCKING WRONG stackars dessi som haldrig har haft sex med honnom ska få lida med det hära hela sitt liv :O

Och du ska skämmas mera, du borde ångra dig som fan. Kankse borde du ta ut kuken från munnen och bli bättre på att sätta pungter och så.

2009-01-19 @ 17:36:38
Postat av: Anonym

herregud, fan va sorlig du är paowwwwwwwww!

2009-01-19 @ 18:09:33
Postat av: Anonym

Hade inte du tappat hennes löshår också? Typ då vid nyår

2009-01-19 @ 18:14:44
Postat av: Anonym

hahah alla vet att du ljuger skit mkt dessie gick inte ens runt och sa att du grät och blablabal hon sa exakt som det var, och det var du som började skriva till pontus inte hon till niklas? ÓM DU VILL ATT FOLK SKA STÅ PÅ DIN SIDA SEJ SANNINEN DET ÄR DU SOM HAR GJORT FEL VARFÖR STÅR DU ITNE BARA FÖR DET, PLUS ATT ALLA VET ATT DU INTE BRYR DEJ ETT SKIT OM ROBIN DU VILL BARA HA EN ANLEDNING TILL SJÄLVFÖRSVAR LILLA GUMMAN

2009-01-19 @ 18:15:49
Postat av: Anonym

idiot paow

2009-01-19 @ 18:15:59
Postat av: Anonym

hahah alla vet att du ljuger skit mkt dessie gick inte ens runt och sa att du grät och blablabal hon sa exakt som det var, och det var du som började skriva till pontus inte hon till niklas? ÓM DU VILL ATT FOLK SKA STÅ PÅ DIN SIDA SEJ SANNINEN DET ÄR DU SOM HAR GJORT FEL VARFÖR STÅR DU ITNE BARA FÖR DET, PLUS ATT ALLA VET ATT DU INTE BRYR DEJ ETT SKIT OM ROBIN DU VILL BARA HA EN ANLEDNING TILL SJÄLVFÖRSVAR LILLA GUMMAN

2009-01-19 @ 18:16:35
Postat av: FF

hahah alla vet att du ljuger skit mkt dessie gick inte ens runt och sa att du grät och blablabal hon sa exakt som det var, och det var du som började skriva till pontus inte hon till niklas? ÓM DU VILL ATT FOLK SKA STÅ PÅ DIN SIDA SEJ SANNINEN DET ÄR DU SOM HAR GJORT FEL VARFÖR STÅR DU ITNE BARA FÖR DET, PLUS ATT ALLA VET ATT DU INTE BRYR DEJ ETT SKIT OM ROBIN DU VILL BARA HA EN ANLEDNING TILL SJÄLVFÖRSVAR LILLA GUMMAN

2009-01-19 @ 18:16:54
Postat av: Anonym

hahah alla vet att du ljuger skit mkt dessie gick inte ens runt och sa att du grät och blablabal hon sa exakt som det var, och det var du som började skriva till pontus inte hon till niklas? ÓM DU VILL ATT FOLK SKA STÅ PÅ DIN SIDA SEJ SANNINEN DET ÄR DU SOM HAR GJORT FEL VARFÖR STÅR DU ITNE BARA FÖR DET, PLUS ATT ALLA VET ATT DU INTE BRYR DEJ ETT SKIT OM ROBIN DU VILL BARA HA EN ANLEDNING TILL SJÄLVFÖRSVAR LILLA GUMMAN

2009-01-19 @ 18:30:13
Postat av: Sandra

Stå för det du gjort och be dessie om ursäkt. Försök inte få alla på din sida, DET DU GJORDE VA FEEEEEEEEEL! Herregud, vakna upp ur din lilla fjortis värld. Dessie må också va fjortis men du tar ju hem priset för falskaste, elakast kompisen EVER! SKÄMS!

2009-01-19 @ 18:34:55
Postat av: Anonym

Fan vilka hemska vänner ni är, jag skulle inte lita på er för fem öre! Kolla på vad ni har gjort och inse det istället för att anklaga den andra. Båda är så jävla patetiska och omogna

2009-01-19 @ 18:53:19
URL: http://moaemilia.blogg.se/
Postat av: Nilsonne

ASSÅ DU ÄR FAN ÄCKLIGT SORGLIG FYFAN JAG KOMMER SPY SNART

2009-01-19 @ 18:55:18
Postat av: johanna

Är helt på din sida!

2009-01-19 @ 18:58:22
Postat av: Johanna

alltså snälla, du har sjunkit MYCKET lägre än dessie.. föreställ dig själv i hennes situation människa !

2009-01-19 @ 19:04:53
Postat av: Anonym

inlägget du nyss gjorde visar du nu att allt gor förde vänskap för dig & att du är en väldigt stor hora!!!!!

2009-01-19 @ 19:04:55
Postat av: Mamma Din

Paulina, jag har läst din blogg, jag och pappa har pratat, ringer dig senare.... jag är väldigt besviken....

2009-01-19 @ 19:16:37
Postat av: Anonym

Jag brukar inte kommentera din fjortis blogg. Men nu kunde jag fan inte stå emot. Jag blir så jävla irriterad. Vadfan tänker du med? Antagligen inte alls. Du är en patetisk fjotis som inte vet ågot bättre än just det du skrivit nu. Kan du inte sätta punkter lilla gumman? Vet du inte när det räcker? Dessie är så mycket mer äkta än dig. Jag har ALDRIG vetat av någon som är mer falsk, bitchig, horig än dig. Du kanske inte tar åt dig och du kommer säkert stå fast för det sjuka och idiotiska du tycer. Du behöver lärdom, du behöver få in lite vett förfan. Man gör inte så som du gjorde, du ska skämmas som fan! Inte sätta dig själv i försvar och försöka intala dig själv om att det är Dessie som gjort fel? Det är DU som sjunkit så jävla lågt och gjort FEL! Erkänn det någongång och böna och be om förlåtelse. Det här visar ju bara att du inte alls ångrar sig. Du behöver fan hjälpt lilla gumman! Stackars dig alltså.. herregud. Du har förtstört ditt liv, som fan! JÄVLA HORA!

2009-01-19 @ 19:20:45
Postat av: Anonym

hoe hoe hoe

2009-01-19 @ 19:40:58
Postat av: emla

''Det är DU som sjunkit så jävla lågt och gjort FEL! Erkänn det någongång och böna och be om förlåtelse. Det här visar ju bara att du inte alls ångrar sig. Du behöver fan hjälpt lilla gumman! Stackars dig alltså.. herregud. Du har förtstört ditt liv, som fan! JÄVLA HORA!''



ojoj grova ord här, om hon inte skulle ångra sig så skulle hon väl inte be om förlåtelse ? och det är nog bara pao som vet när hon har förstört sitt liv, varför skulle hon bry sig om vad alla andra som hon inte känner tycker (?) och alla som kallar henne hora är efterblivna, horor tar fortfarande betalt

2009-01-19 @ 19:43:47
URL: http://vace.blogg.se/
Postat av: Anonym

" du är snäppet under mig bruden "

HAHAHAHAHAHAHAHHA jävla fittpaow hon är på en jävligt högre nivå än dig !

dessutom fattar jag inte varför alla ska hålla på och jämföra dig och dessie, för hon är så jävla mkt bättre än dig. ba: " paow e hora, nej dessie e hora " ahahhahahaha ! vafan gör henne till en hora? hon är förihelvete oskuld och det ska hon vara jäkligt stolt över och att strula med ens ex.. okej, det är lågt. men SEX ?! du är ju för fan inte klok i huvudet ditt skabb. och palla vara så jävla wannabe dessie :S

2009-01-19 @ 19:49:39
Postat av: Ida

asså seriöst orka vara så jävla taskiga och kommentera skit i hennes blogg :s så jävla onödigt.. har inget med det här å göra men ändå

2009-01-19 @ 19:50:19
URL: http://idauw.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker bara lite synd om dig. jag vill inte vara på någons sida men att bråka om en sko ? vad fan är det ? det är så otroligt omoget och du ska föreställa 15 år ? och hon 14 ? jag tycker att ni borde ta tag i era liv så skulle ni nog må mycket bättre. och att ha sex med nån för att hämnas ? det är faktiskt helt sjukt . men båda har säkerligen gjort fel och jag hoppas att ni är såpass mogna att ni kan reda ut det här på ett bra sätt.

2009-01-19 @ 20:12:27
Postat av: Anonym

du är en liten patetisk hora, och din ryckte är inget ryckte det är sanningen!!

2009-01-19 @ 20:18:23
Postat av: julia

MEN LÄGG AV FÖR HELVETE! ALLA SOM KRÄNKER PAULINA BARA FÖR ATT HON UTTRYCKER SIG I SIN EGNA BLOGG, DET HON GJORDE VAR KANSKE INTE DEN BÄSTA, MEN VADÅ? HON ÄR FORTFARANDE EN MÄNNISKA MED ETT LIV SOM NI. TÄNK ER SJÄLVA ATT FÅ 50 KRÄNKANDE KOMMENTARER VARJE DAG SOM: FITTA,HORA,FJORTIS,FULHUVE, IDIOT OSV., HUR BRA SKULLE NI MÅ? DET HON HAR GJORT ÄR HENNES ENSAK OCH ACCEPTERA DET, ALLA KAN INTE VARA SOM ER, OCH TUR ÄR VÄLL DET..

LÄGG ER TID PÅ NÅGOT ANNAT VÄTTIGARE ÄN ATT BARA GÖRA NÅNS LIV TILL ETT HELVETE MEDANS NI SITTER DÄR HEMMA O SKRATTAR. OCH OM NI VILL KLAGA PÅ HENNE? SÅ GÖR DET DÅ, MEN FYFAN VAD FEGT ATT SITTA BAKOM EN SKÄRM OCH BARA FÖRSTÖRA OCH DEPPA NER. NI BORDE SKÄMMAS! OM NI HATAR HENNE SÅ MKT, LÄS INTE HENNES BLOGG! ACCEPTERA PAULINA FÖR DEN HON ÄR, OCH LÅT HENNE VARA

2009-01-19 @ 20:46:18
Postat av: Anonym

HORA

2009-01-19 @ 20:46:56
Postat av: Ida

och btw det är inte bara hon som har gjort sånna här fel, jag har också gjort ungefär likadant mot min bästavän, men det löser sig tillslut, man får liksom ta skiten för det man gjorde men dom som inte har med saken att göra borde inte hålla på å kalla henne saker osv. det e ju ifs mellan henne och dessie..

2009-01-19 @ 20:50:09
URL: http://idauw.blogg.se/
Postat av: Anonym

kämpa paulina, du kommer klara detta!

2009-01-19 @ 20:59:31
Postat av: Anonym

cok omogna :S

2009-01-19 @ 21:16:33
URL: http://deisi.blogg.se/
Postat av: anonym

Dessie var en liten äckla hora men du var lika omogen. antingen går ni vidare med era liv eller så släpper ni varandra för som det verkar är dessie falsk och kommer nog alltid vara det. Lyssna inte på vad alla andra komenterat, lyssna på mig, du kommer klara det här det är bara en patetisk grej som ni kanske reder ur lr kanske inte. men tänk efter innan, vill du verkligen bli vän med henne efter allt hon gjort? kan du lita på henne?

2009-01-19 @ 21:23:47
Postat av: Anonym

Vänta paulina blev ju skitsur på dessie för att hon strulade med hennes ex som hon hade kommit över och att hon förstörde hennes skor.



Men dessie är sur på paow, för att paow hade SEX med en kille dessie fortfarande var kär i ? plus att paow hade ju bort dessies löshår och paow sa också lite dumma saker när dom bråkade vid dörren när dessie tydligen skulle blåsa henne.



En sista grej, paow får skylla sig själv när hon skriver en sån här sak på bloggen, vad tror hon att alla ska tycka om henne igentligen, hon får skylla sig själv faktiskt. Hon bryr isg tydligen ändå inte om dessie ..

2009-01-19 @ 21:24:11
Postat av: ;)

HAHAHA SÅ JÄVLA FITTIG DU ÄR :D förstår inte hur du står ut med dig själv, jag känner ingen av er men du sjönk sjukt mycket lägre än desirée, puss,,

2009-01-19 @ 21:29:03
Postat av: F

Hahahah, Paulina jag vet fan heller vem du är med än att det går rykten om dig överallt. Haha stoppa upp fjortisen dessie någonstans skit i henne! Du slutade ju typ vara fjortis vad hände? :o Du är säkert en toppen tjej! Men ge inte upp skit i Dessi eller vad hon heter! TTa vara på alma eller jeona eller den som inte sa till någon! Starta om på nytt, bete dig som en människa! Skaffa dig en utbildning till nian och fortsätt på gymnaeit så lovar jag dig att du kan få en riktig revansch när dessi intge har någon utbildning! Jag lovar dig du borde satsa på skolan även fdast det är skit och många vänner försvinner.. men du vet att dom äkta kommer alltid finnas vid din sida!

Du kommer glömma dessie om ett tag om du inte ber om förlåtelse för Pauina även om jag är på din sida gjorde du mer fel än henne!

2009-01-19 @ 21:29:23
Postat av: Anonym

men om hon inte skulle vilja att alla kommenterade .. så skulle hon inte skrivit att hon åkte hem till honom & hade sex för hon va irriterad? lix väx upp paulina för fan ! du är väl fan 16 ,eller fyller ? idiooot

2009-01-19 @ 21:33:23
Postat av: Anonym

Vad är det du vill få ut av den här texten egentligen?

och du, att ha sex med killen som din kompis är kär i är det värsta du kan göra!! Du skäms inte ens, om jag var du skulle jag ta livet av mig av skamhet!!

2009-01-19 @ 21:36:01
Postat av: en som bryr sig

jag har varit med om nästan samma sak och ta inte åt dig av alla jävla kommenrarer dom är somsagt bara taskiga jag tror att du själv inser att du gjort fel men det hjälper inte ett skit av alla elaka kommentarer, det måste man väl vara tillräckligt mogen för att förstå, ellerhur ?

p.s jag tror inte paulina mår bra av det hon gjort så låt henne bara vara / känner dig inte men skulle vilja stötta dig genom det här och hoppas du har en någon vän som står vid din sida till 100 % , pussar

2009-01-19 @ 21:40:18
Postat av: -





















































































































































































































































































2009-01-19 @ 21:55:57
Postat av: Anonym

"blatten" sussi. Är det hon som går i 8;an på högalid och är kompis med Veronica ?

2009-01-19 @ 21:59:47
Postat av: Anonym

det är du som är värst din hora

2009-01-19 @ 22:02:06
Postat av: Kim

Ni är fan patetiska båda två. Pao, jag gillar dig såklart mer än fjortisen dessie men det du gjorde var fel. Visst, jag tror nog jag skulle gjort samma sak men grejen är att du kunde sagt det från första början innan det blev värre. Jag vet inte..

2009-01-19 @ 22:09:37
Postat av: Anonym

Du skyller ju bara ifrån dej.

2009-01-19 @ 22:14:54
Postat av: sofie

men alltså jag förstår att man inte mår bra över att få 50 kommentarer om dagen, men om hon inte klarar det så är det väll dags att lägga ner bloggen och vad väntar man sig att få när man lägger ut ett sånt här inlägg? men gumman det var bra att du hade sex med killen som din bästis är kär i bara för hämnd! no way..

visst det är omoget att kalla någon hora vilket man faktiskt kan anmäla folk för och det är oxå omoget att säga att någon är ful och grejer hela tiden, men jag förstår om folk blir upprörda över det här inlägget alltså.. Även om dom kanske utrycker sig på lite dåligt sett

och jag själv tycker att det är så jävla sorligt att det finns människor som har det såhär. som är 15 år och beter sig på det viset som inte har några betyg i skolan och inte verkar förstå sig på vad vänskap betyder, men mest av allt vad hon gjorde... och att hon inte åångrar det. inte djupt nog för att be om förlåtlse och förstå att det är hon som sjönk lägst.

2009-01-19 @ 22:20:41
Postat av: Anonym

Kim ? fjortisen dessie som om inte Paulina är det oxå? förlåt , men jag är trött på att höra fjortisen dessie när paow är lika mycket.. OM inte mer.

2009-01-19 @ 22:21:45
Postat av: Alicia

Guuud så ni håller på, skärp er båda och om ni tycker den andra för fel, varför i helvete ska ni vara lika dana? så jääävla pateiska ni är BÅDA TVÅ, ni är 15 år, så ge UPP VAFAN

2009-01-19 @ 22:22:57
Postat av: Anonym

JÄVLA ORRE ! FYFAN DITT HÅR SER INTE KLOKT UT Å DU HAR FAN 100000000 LGER SMINK, SÅ JÄVLA ÄCKLIG! DIN FITTIGA HORA

2009-01-19 @ 22:26:29
Postat av: Anonym

håller med paulina e lika fjortisfittig som desiree diarre

2009-01-19 @ 22:27:14
Postat av: [email protected]

asså alla är så jävla patetiska här, och bråka på en blogg och göra sig anonym , asså herregud sska de vara så svår och säga allt genom en data?! nej, juste man kan vara hur jävla kaxig som helst bakom datan, men o värkligheten går de inte bra nej. ''lalal jah är på hennes sida, lala '' så jävla patetisk och vara på någons sida och ens lägga sig i ? de är deras liv , deras problem och deras bråk -.- , måste de vara så svår .

2009-01-19 @ 22:32:45
Postat av: :)

NI ALLIHOPA ÄR FÖR MYCKET, SHOOT YAAAAA SELF'SSSSSS MOTHER FUCKERS.

2009-01-19 @ 22:34:30
Postat av: :)

NI ALLIHOPA ÄR FÖR MYCKET, SHOOT YAAAAA SELF'SSSSSS MOTHER FUCKERS.

2009-01-19 @ 22:35:01
Postat av: vanessa

PALLA DET HÄR ASSÅ JAG TYP GARAVADE IHJÄL MIG

2009-01-19 @ 22:36:25
Postat av: I

kass. vettigaste personen här må jag säga

2009-01-19 @ 22:36:29
Postat av: madde

Hahaha! Det här må vara det mest fjortisaktiga jag någonsin hört. Har du ingen som helst självrespekt överhuvudtaget? Att ha sex med någon för att göra din "kompis" svartsjukt. Fyfan vad äcklig du är! Helt sjukt. Du är väl typ 13-14 år.. Vart fan ska du sluta..? Som prostituerad skulle inte förvåna mig faktiskt. Hur du kan säga att Dessie är värre är för mig en gåta. Hon strulade bara med en grabb till skillnad mot du som knullar med en grabb. Dagens ungdomar säger jag bara. Btw tycker jag att du ska försöka ordna till ditt hår för det är så vidrigt att jag nästan spydde när jag såg det på en riktigt digitalkamera bild.

2009-01-19 @ 22:40:18
Postat av: Anonym

Hahaha! Det här må vara det mest fjortisaktiga jag någonsin hört. Har du ingen som helst självrespekt överhuvudtaget? Att ha sex med någon för att göra din "kompis" svartsjukt. Fyfan vad äcklig du är! Helt sjukt. Du är väl typ 13-14 år.. Vart fan ska du sluta..? Som prostituerad skulle inte förvåna mig faktiskt. Hur du kan säga att Dessie är värre är för mig en gåta. Hon strulade bara med en grabb till skillnad mot du som knullar med en grabb. Dagens ungdomar säger jag bara. Btw tycker jag att du ska försöka ordna till ditt hår för det är så vidrigt att jag nästan spydde när jag såg det på en riktigt digitalkamera bild.

2009-01-19 @ 22:41:28
Postat av: Anonym

asså gumman börja ett nytt liv

2009-01-19 @ 22:41:56
Postat av: Kim

Anonym, Jag har aldrig sagt att Pao inte va fjortis. Du, jag, hon och alla andra vet att både dessie och pao är fjortisar, men alla har sina favoriter?

2009-01-19 @ 22:48:02
Postat av: haha

driver ni eller, vafan e det här, ni ä chock onödiga bah så ni vet, ojojoj sorligt, jävla fjortisar

2009-01-19 @ 23:26:19
Postat av: Isabelle

Båda gjorde himla fel, du gjorde väldigt fel. Men genom att göra så som Dessie gjorde (efter dig) visar hon inte att det du gjorde inte var okej, utan tvärt om.

2009-01-19 @ 23:37:03
URL: http://isabellewihlborg.blogg.se/
Postat av: Amanda

men fyfan! hata dessie! äckligaste fjortisen ever. HAHA!!! så jävla rätt att ligga med hennes pojkvän eller va de va !!



fortsätt blogga! me like

2009-01-19 @ 23:44:21
URL: http://snigelfarm.blogg.se/
Postat av: hah

wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww fjortis fitta dränk dig själv.

2009-01-20 @ 08:00:33
Postat av: Anonym

...

2009-01-20 @ 09:43:43
Postat av: Selma

Jag tycker att båda gjorde fel , men somsagt ni två är bästavänner & det var trots allt bara sex ? alla gör sina fel . Du är mänsklig fast än många tycker att du inte är det ? men du skämdes faktist över det & jag känner många som skulle gå & skrika ut det för hela svenska folket . Men vad mer kan man gör än att säga förlåt & verkligen ångra sig ? & jag tycker faktist att det var fel av killen , asså du & dessie bråkade ju & dessie & han var på G , men då ska han säga nej till sex eftersom ´han har en flickvän. Jag tycker att det var bra gjort av dig . för då fick dessie se hur han är, han skulle iaf gått & varit otrogen mot någon annan .

2009-01-20 @ 10:07:08
URL: http://makeupbox.blogg.se/
Postat av: natalie

"Men sex är sex det betyder ingenting" Nja det kanske inte betyder något när man knullar med vem som helst? eller vad säger du paaaoooooow?

2009-01-20 @ 17:18:41
URL: http://natalieelm.blogg.se/
Postat av: suck

sex betyder något... -.-

2009-01-20 @ 21:14:01
Postat av: Anonym

assso jag mår illa.. du är äcklig fan, äckligt äcklig. Fattar inte hur folk orar med varken dig eller den andra orren dessie.fy fan.

2009-01-21 @ 19:05:46
Postat av: erika

GOOO PAOW!!!111111111111111

2009-05-25 @ 21:21:19
Postat av: Pontus

Hahaha big deal i got laid anyway

2010-01-22 @ 09:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0