Godmrogoninlägget

Hello, förlåt för en dålig uppdatering igår. Men jag har ingen dator hemma hos mamma, tyvärr. Det är bara min  6åriga syrras och min mamma och min platspappa som har en, men jag får ingen :( *snyft* Och alla som undrade så var jag med Dessie igår, eller jag är med henne. Vi åkte till krusbodagården och träffade Kiko,  hihi han är så rolig. Och om nu alla undrade om inlägget nedan, så skäms jag jätte mycket och ångrar det. Och ni som undrar varför jag är så pass öppen om det så är det för att alla vet redan om det. För att Dessie gått runt och sagt till ett par st, och jag är fullt förstående. Men om ni nu så jävla gärna vill veta, så borde ni kankse veta vilka kompisar både jag och Dessie har. Som nu tar vi te.x Steffi, på min och Issas fest. Så hade Dessie hållt på lite med Grossi och var jätte glad för det, för att hon hade kämpat för hnm hur länge som helst. Och dess faktum var att dom var tsm förra året. Och sen så skäller jag på Dessie och säger att han bara "utnytjar" henne, och då blir hon ledsen och Steffi tröstar henne. Sen så 10 min senare så går hon och har sex med hnm. Och sen har vi Alma, som vet bäst att Dessie var myckte kär i hanom, hon har sex med hnm ett flertal gånger och skyller på alcholen ? Ber om ursäkt och gör samma misstag igen, och så tex Vanessa. Dessie sov hemma hos Aaron efeter en chillkväll hemma hos Teddan, när vanessa och aaron var tillsmmans. Men dessie hade ingentstans att sova, så då var han snäll och lät hnne sova dära. Och Vanessa FLippade skrek och jag vet inte vad. Sen så hade hon sex med grossi 2 månaddr senare ? Och balle, Dessie  sov hemma hos Sackarias som en vän, och balle dampade exat lika mycket. och gjorde därefter samma misstag som vanessa alltså hade sex med hnm. Och sen så tröstar alla dessie, och dessie säger bara "okej".. Visst jag kankse skriver det hära som ett försvar till mig själv. Men jag skäms över det och skulle aldrig göra om det, och jag bråkade med Dessie under tiden. Det är ingen anledning, men dom var kompis med Dessie. Så nu vet vi vilka vänner hon har, och jag med för den delan.. Men nu ska jag klä på mig, hör av mig senare. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

så ni är kompisar nu ?

2009-01-20 @ 13:56:40
Postat av: Anonym

hade steffi sex med grossi ;S?



2009-01-20 @ 14:27:44
Postat av: Mandana

Det är fett synd om hondär Dessie

2009-01-20 @ 14:48:34
URL: http://snowwoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan vad ni knullar runt! hahhaha

2009-01-20 @ 14:53:36
Postat av: Anonym

HAHAHA ALLA KNULLAR MED GROSSI XD HAN HAR FETT LITEN KUK JU XD

2009-01-20 @ 15:10:58
Postat av: rebecka.

FAN vilka falska och otroligt vidriga vänner du har och är! Vänskap handlar om att lita på varandra och att aldrig gå bakom ryggemn på ens vän. fyfan säger jag bara!

2009-01-20 @ 15:12:27
URL: http://rebcka.devote.se
Postat av: nahtalie

Med såna vänner behöver man inga fiender..

2009-01-20 @ 15:14:17
URL: http://nahtalie.blogg.se/
Postat av: hanna

haha, herregud ? ni hämnas mot varandra genom att ha sex, patetiska , allt jag har att säga

2009-01-20 @ 15:31:08
Postat av: A

Att Dessie ens är med er? hon är så mycket bättre än er allihopa.

2009-01-20 @ 15:33:06
Postat av: Anonym

dessie är ju oskuld :S

2009-01-20 @ 15:45:17
Postat av: Anonym

dessie är då lika förjävlig hon, om inte värre!

2009-01-20 @ 15:46:05
Postat av: Arandur

Sv: Tack för att du gillar mina bilder.

Följ gärna min blogg med bloglovin också :)

2009-01-20 @ 15:50:27
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: erica

Uppdatera mera! :)

2009-01-20 @ 15:54:23
URL: http://teasteme.blogg.se/
Postat av: Anonym

är du o dessie vänner nu ? :)

2009-01-20 @ 15:57:58
Postat av: Ciara

DRAMAAAAA :|

Herregud att alla har svikit Dessie så mycket :O Alla ni är ju ändå jättebra vänner ? Gud man gör inte så :/

2009-01-20 @ 16:09:21
Postat av: maria

fyfan vad jag känner medlidande för dessie.ni alla fjortisar är förjävliga mot varann. det finns fan hur många miljoner killar som helst i sverige och så ska ni ta varandras? hur äckliga är ni inte, något ni bitchar borde veta är att man rör aldrig en kompis pojkvän,ex elr ngn person den ållt på med. visst att dessie hånglade med ditt ex men och du knullade sönder hennes kille hon är svag för. din jävla lilla tönt, du är inte bättre än alla dom fjortisar du rabblade upp. fyfan!

2009-01-20 @ 16:18:25
Postat av: anonym blyg tjej

hej, du verkar också som en oroligt mysig tjej och som verkar jätte stark, så jag undrar



det är såhär att när jag är med mina kompisar i skolan så pratar dom ganska mycket och så, fast jag är mest tyst hela tiden. men jag vill också komma med i deras snack och sånt. har du ngt tips hur man ska göra för att jag ska kunna prata mer med dom, för jag är inte mej sj me dom :(





snäääälla söta svara, behöver verkligen hjälp! :(

2009-01-20 @ 16:23:50
Postat av: Sara

JÄVLAR är det ända ordet jag får fram, hur FAN kan ni vara vänner?! Det är ER alla borde hata som mest!

2009-01-20 @ 16:24:24
Postat av: Anonym

:o det där är inte vänskap..

2009-01-20 @ 16:26:20
Postat av: Anonym

uppdatera mer!

2009-01-20 @ 16:26:23
Postat av: Anonym

TA UT KUKEN UR MUNNEN OCH LÄR DIG SKRIVA OCH GÖR MELLAN RUM,MAN KAN JU FAN NÄSTAN INTE LÄSA :O

2009-01-20 @ 16:26:56
Postat av: Anonym

Shit? vad är de för vänner.

Dessie: testa äkta vänner, troo mig de e bättre :S

2009-01-20 @ 16:49:46
Postat av: Anonym

fattar inte att dessie ens är med er längre:O

och så omoget att hålla på att knulla runt sådär!

ni är äckliga hela slumpen!

2009-01-20 @ 17:02:12
Postat av: Anonym

dessie är förfan oskuld

2009-01-20 @ 17:12:48
Postat av: Anonym

bevis på att du och dina kompisar är slampor. ni hämnas på varandra genom sex. snälla kan inte du bara ta en paus på kanske 1 år eller några månader utan att ha sex. om du vill och om du kan? måste bara tillägga att det är synd om dessie. hon är duktig som inte har förlorat oskulden än.

2009-01-20 @ 17:16:04
Postat av: Anonym

Till alla som skriver om Dessie



"dessie är förfan oskuld" och "dessie är ju oskuld :S"



ja, har någon sagt något annat?

2009-01-20 @ 17:25:37
Postat av: Jennifer

kul att du och dessie är vänner :)<3 Älskar din blogg <3

2009-01-20 @ 17:52:03
URL: http://.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahah leker du smart för ? paow har ju nyss skrivit ett helt inlägg om att hon knullat med massa ?

2009-01-20 @ 18:25:26
Postat av: Anonym

hahahah leker du smart för ? paow har ju nyss skrivit ett helt inlägg om att hon knullat med massa ?

2009-01-20 @ 18:25:57
Postat av: Anonym

fan ni e ju vidriga. paulina nämn någon du inte har haft sex med din skabbiga lilla råtta. usch...

2009-01-20 @ 18:30:04
Postat av: Anonym

HAHA du tog aldrig upp att du också hade knullat med Andre Grossi medans dessie också gillade honom nydligen efter att dom hade gjort slut för ett år sen?

2009-01-20 @ 20:01:51
Postat av: maja

Ursäkta men fyfan vad vidrigt..

2009-01-20 @ 20:09:00
URL: http://kusinmajas.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHAH HORGÄNGET!!!! HAHA STACKARS DESSIE! asså ni är inte ens bra vänner! jag tror inte ni litar på varann. eller du och dessie tror jag är tighta men inte dem andra :S jag tror ni ba e med dem för att lixom kunna va med andra :S ni skiter ifall de är falska för ni e så mobbbade inte får äkta vänner!

2009-01-20 @ 21:40:07
Postat av: Anonym

Paow du knulla med grossi två veckor efter att dessie och han gjort slut ?

2009-01-20 @ 21:55:10
Postat av: Anonym

palla försöka skylla ifrån sig på alla andra om du intesäger själv vad du har gjort med grossi?

2009-01-21 @ 09:18:15
Postat av: Anonym

asso ni alla är patetiska , ääckliga fjortisar , jag förstår inte hur dessie kan va vän med såna människor ! vad äre för människor ni är , knullar varandras ex och skit , skämms ni inte `?! och sen blir ni sura om sånt händer er ? aso det ni fjortisar håller på med kallas slampa til max , och ni säger att ni inte är fjotisar , men ni är mycket värre än så ! uusch säger jag bara , skulle inte bli förvånad om ni alla hade aids ! knullar runt som bara den , vad leker ni igentligen ? har ni tänkt på hur gamla ni är ? ;s leker fan stora bara för att ni är fukking byxmyndiga , kolla vad ni har gjort med dom som är mindre än er .. alla tappar ju oskulden nu för tiden och det är nästan tacka vare er fjortisar , det är igentligen bra att ni knullar varandras vänner , ( det ända ni får ) sprid inte eran sjukdom till oss andra ! fyfan säger ja bara !

2009-01-21 @ 11:43:07
Postat av: Anonym

asso ni alla är patetiska , ääckliga fjortisar , jag förstår inte hur dessie kan va vän med såna människor ! vad äre för människor ni är , knular varandras ex och skit , skämms ni inte `?! och sen blir ni sura om sånt händer er ? aso det ni fjortisar håller på med kallas slampa til max , och ni säger att ni inte är fjotisar , men ni är mycket värre än så ! uusch säger jag bara , skulle inte bli förvånad om ni alla hade aids ! knullar runt som bara den , vad leker ni igentligen ? har ni tänkt på hur gamla ni är ? ;s leker fan stora bara för att ni är fukking byxmyndiga , kolla vad ni har gjort med dom som är mindre än er .. alla tappar ju oskulden nu för tiden och det är nästan tacka vare er fjortisar , det är igentligen bra att ni knullar varandras vänner , ( det ända ni får ) sprid inte eran sjukdom till oss andra ! fyfan säger ja bara !

2009-01-21 @ 11:45:10
Postat av: Anonym

Fan vad många som har sex med honom då. äckligt att han har varit med så jäääävla många av er. Usch, han verkar helt rubbad. och varför går ni alltid och knullar runt . är det verkligen SÅÅÅ SKÖNT ?

2009-01-21 @ 12:31:06
Postat av: sara solvik

Det stavas alkohol

2009-01-21 @ 13:43:29
URL: http://sarasolvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0