hellu, ´godmorogn,godnatt

Hejsan, innan jag gick till skolan så gick jag och lilla Dessie ner och solade solarium i 20 min var. Sen så drog vil hem till mig och dushade av oss, galet skönt ! Och nu är jag inte riktigt lika blek. Hihhi :) Jag mår egentligen inte så bra , så ville helst lägga mig ner i sängen och bara sova. Men nej, det är fredag . Då måste jag upp ihoh :D . Sitter på min pappas mataffär med en cocacolalight i handen. För jag har märkt att mitt blodsocker springer uppåt efter varje gång jag ätiti, så jag blir alldeles snurrig och det känns som jag ska spy. Usch inte kul, men jag ska kolla upp det imorogn. Är det någon som kan veta avd det hära kan vara ? hehe..

Och en as gammal bild på mig, precis samma dag som jag kom hem från thailand.  Och dära i bakrunden ser man mitt rum och till vänster mitt vardagsrum. Hehe, jag ville väl försöka "flasha" med tatueringen jag har fast utan att lyckas på en enda bild (?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

diabetes !

2009-01-23 @ 12:18:21
Postat av: Sofia

varför är inte du i skolan på en fredag? SVARA :D älskar din blogg. PÖSS

2009-01-23 @ 12:38:05
Postat av: Anonym

diabetes !

2009-01-23 @ 12:57:30
Postat av: Anonym

Jag har varit med om det..

Gick till sjukhuset och tog prover och mitt blodsockervärde var galet högt så dom trodde att jag hade diabetes. Skulle för säkerhets skull komma dit på morgonen efter igen och ta ett nytt prov.. Då var allting som bortblåst och värdet var lågt igen :S

2009-01-23 @ 13:13:41
Postat av: Anonym

du har ju inte ne fukking tatuering???? sluta gp o tro att du är nåot !!

2009-01-23 @ 13:41:39
Postat av: Samme

Är du sär eller? Har ju synts på andra bilder.

2009-01-23 @ 14:20:48
Postat av: Anonym

i sommras/ höstras hade jag åka samma symptom kanske 5 min efter jag ätit. jag gick o kolla det. och det troligen att jag åt för mycket 'fett' för att vara så smal. så jag skulle prova äte saktare eller börja med lite nyttigare mat. och om det inte gick över skulle jag komma tillbaks. men det är inte diabets! de har inte alls den symptomen

2009-01-23 @ 15:16:52
Postat av: me

du ska inte duscha precis efter att du har solat det blir inte samma effekt , det blir som att man duschar av färgen! Det ska gå minst 4-6 timmar efter att du har solat så du kastar bara pengarna i sjön när du gör så , ville bara tipsa dig :)

2009-01-23 @ 18:02:47
Postat av: amanda

diabetes :)

2009-01-23 @ 21:44:06
Postat av: visa!

lägg in en bild på din tatuering! snälla! vart sitter den,, hur ser den ut? puss

2009-01-25 @ 11:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0